Post Top Ad

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Creıghtons Frizz No More Totally Tame Şampuan yorumlarım

Merhaba değerli arkadaşlarım,
Sizlere; bir süredir kullandığım"creıghtons" markasının frızz no more totally tame  saçları sakinleştirici şampuanından bahsetmek istiyorum.


Saçlarım gür ve boyadan dolayı uçlarında kuruluk mevcut. Duştan sonra, kabaran saçlarıma yönelik ürünler kullanmayı tercih ediyorum.
Gratis mağazasında gezerken  raflarda ambalajı  dikkatimi çekmişti ve almıştım.


Frizz No More Totally Tame şampuan süper pürüzsüz ve uysal saçlar vadediyor. Mükemmel kontrol sağlayan  uçuşma ve saçlarda kabarmayı önleyici etkiye sahip olduğu yazıyor.Boyalı saçlar dahil, tüm saçlar için uygun bir şampuan ve saçları dipten uca temizleme, parlaklık verme ve neme karşı koruma vaatleri arasında yer alıyor.


Saçlarımda ki etkilerine gelecek olursam, ambalajı oldukça pratik. Kremsi bir yapıda. Kokusunu beğendim. Sakız gibi kokuyor. Saçlarım, şampuanı kullandıktan sonra misler gibi kokuyor. Fakat kokusu ve saçlarımı bir süre yatıştırma dışında diğer etkilerini ben saçlarımda göremedim. Saçlarıma nem vermedi. Parlak göstermedi.
Fakat saçlarımı yatıştırdı ve kabarmasını bir süre hafifletti.Bir süre diyorum, çünkü duştan kısa süre sonra; kabaran saçlarıma merhaba dedim. Paraben içeriyor.
Tekrar alacağımı sanmıyorum. 
Biraz hayal kırıklığına uğrattı. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgiler 😊

Temmuz 03, 2017 / Yazar : / 6 Yorumlar

6 yorum:

  1. İnsanın aradığını bulamaması kadar kötü bir şey yok. Ben Photon Ginseng özlüyü beğendim. Öneririm.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba öneriniz için teşekkür ederim mutlaka bakacağım 😊 Kucak dolusu sevgiler 😃😄

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı ve renkleri güzel yapmışlar fakat demek içerik iyi değil. Benim de kabaran saçlarım var. Çözüm bulunca paylaş lütfen buralarda olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kabaran saçlarıma çare olmadı malesef. Tabiki uygun ürün bulunca paylaşacağım. Kucak dolusu sevgilerimle 😊

      Sil
  4. Gençken saçlarım hele hele banyo sonrası felaket kabarırdı, o zaman böyle şampuanlar olduğunu bilmiyordum (tabii daha ülkede bilgisayar yok...değil internet, belki vardı ama haberim yoktu) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

Post Top Ad