Post Top Ad

19 Haziran 2017 Pazartesi

Kızlarıma mektup


Annelik; minik bir meleğin kalbine dokunmasıyla başlar.  Öyle büyük bir sevgiye,öyle büyük bir mucizeye dönüşür ki, işte o an tek kelimen evlatlarım olur.
Kokusunu içine çektiğimde, tüm kokuları unutturan,gözlerinin içine baktığımda şükürler olsun dedirten,minik elleri ile bana her sarılışlarında yeniden doğmama sebep olan,ruhumun ışığı kızlarıma..
Büyüyorsunuz. Fakat benim gözümde hala, ilk kucağıma aldığım,minicik bebeksiniz.Her anne öyle hissetmez mi? İlk kucağına aldığında ki koruma iç güdüsü hep devam etmez mi?
Sizin sayenizde sabrı öğrendim. Hayata sizleri karekterli,özgüvenli,merhametli, hazırlamak için, güçlü durmam gerektiğini. Gözlerinizden bir damla akan yaşın yüreğimi nasılda sızlattığını. Gülümsemenizin dünyamdaki en önemli mucize olduğunu sizin sayenizde öğrendim.
Ben bir anneyim. Çocukları için kanatları olan, sevgi dolu bir anne. Sizde benim dünyamda ki minik meleklerim,nefesim,yaşama sevinçlerimsiniz.
Her daim süt kokan teninizden öpeceğim,düştüğünüzde yanınızda olacağım. Güldüğünüzde sevincinize,ağladığınızda hüznünüze ortak olacağım.
Sizi çok seviyorum meleklerim.  Anne olmanın güzelliğini bana yaşattığınız için teşekkür ediyorum.
Bir anne,evlatlarından başka bir kokuyu bilmez ki,bir anne çocukları için hiç canını vermez mi?
Diliyorum ki; güçlü kanatlarınız olsun. Uçarken vicdanınız,merhametiniz kalbinizde  sizinle beraber olsun. Pamuk yüreğinizde,büyüseniz bile paylaşımınız,iyi niyetiniz,dürüstlüğünüz sizinle beraber daha çok büyüsün...Değerlerinizden,inandıklarınızdan asla vazgeçemeyin.
Bir insana en iyi gelen şey sevgidir. Sizi çok seviyorum canlarım. Anne olunca insan daha iyi anlıyormuş,canından daha önemli bir can olduğunu...Canımsınız,nefesimsiniz,iyikilerimsiniz.


Haziran 19, 2017 / Yazar : / 16 Yorumlar

16 yorum:

  1. sağlıkla daima güzellikleri paylaşarak elleriniz hiç ayrılmasın:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgilerimle 😍

      Sil
  2. Annelik ne büyük lütuf.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Rabbim evlatlarımızı korusun. Sevgilerimle

      Sil
  3. Annelik bambaşka bir duygu Allah seni evlatlarından ayırmasın hep güzel günlerini gör inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Cümlemizin inşaallah. Kucak dolusu sevgiler ☺

      Sil
  4. İyi ki varlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Oyyyyy güzel yürekli Banum
    Allah prenseslerinle uzun ve sağlıklı ömürler versin .
    Biliyorum ki prensesler de senin gibi mükemmel birer anne olacaklar ve sen de onların tatlı anneanneleri olacaksın .
    Sevgiyle çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigrissim,güzel yüreklim,canım dostum güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum.Bizde seni,güzel öğretmenimizi,canım dostumu kocaman öpüyoruz sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  6. Annelik en kutsal iştir. Sizin gibi gerçekten kalbi ile hissetmek ruhu ile birleşmek gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutay bey,değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Annelik bir kadına en güzel yakışan duygu. Saygılarımla ☺ 😊

      Sil
  7. çok duygusal bir yazı olmuş, bayıldım. kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim sevgilerimle 😍

      Sil
  8. Annelik kadar güzel bir duygu varmı ki 💜 Yureginize sağlık çok güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle öyle.Değerli yorumun için teşekkür ediyorum. Kucak dolusu sevgilerimle :))))

    YanıtlaSil

Post Top Ad