Post Top Ad

15 Mayıs 2017 Pazartesi

Pastel Daylong lipcolor 20

Merhaba güzellikler nasılsınız?  Sizlere rengini,yapısını ve kalıcılığını çok beğendiğim pastel daylong lipcolor 20 numaralı rujundan bahsetmek istiyorum.


Pastel daylong lipcolor 20 numaralı ruj günlük kullanıma uygun.  Sür- çık ve uzun süre dudağımda kalsın istiyorsanız bu ruj,tam size göre.
Dudağıma ilk sürdüğümde hafif ıslak bir görüntü oluşuyor.


Saniyeler içerisinde matlaşıyor. Rengini çok seviyorum.  Bir çok blogger arkadaşım da pastel daylong serisinden çok memnun.
Sabah sürmem yetiyor. Akşama kadar tazelememe gerek kalmıyor.


Benim daylong mat serisi favorilerim arasında.
Sizde sabah süreyim gün boyu beni idare etsin, mat olsun  diyorsanız mutlaka şans verin derim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Pastel daylong lipcolor serisini kullananlar da  yorumlarını paylaşırsa sevinirim.
Kucak dolusu sevgiler 😘 😍 😄 
Mayıs 15, 2017 / Yazar : / 42 Yorumlar

42 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  2. Ben parlak daha cok seviyorum ama aksama kalmasi iyiymis üstüne arada parlatici destegi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı başarılı canım parlak sevenler için dediğin gibi çok mantıklı. Kucak dolusu sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  3. Rengi çok güzel. bu ürün aklımda olsun çünkü tam bana göre ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım umarım sende memnun kalırsın beğenmene sevindim sevgilerimle 😍

      Sil
  4. Benim rengimmm💜 çok güzelmis sizede çok yakışmış Güle güle kullanın ☺ pastelin ojeleri de çok güzel oluyor ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ojeleri de çok güzel katılıyorum değerli yorumun için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  5. çok yakışmış, harika bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanımcım teşekkürler sevgilerimle :)))

      Sil
  6. Nude renkleri ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudakta güzel duruyor bence de canım.Sevgilerimle:)

      Sil
  7. Çok yakışmış canım sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Sevgilerimle:))

      Sil
  8. Rengini sevdim sanada yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  9. Çok yakışmış, güle güle kullan Banu'cuğum, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüreklim çok teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgiler 😘 😍 😄

      Sil
  10. bu renk size çok yakışmış gerçekten :)

    YanıtlaSil
  11. Daylong 20 ayrılmaz parçam gibi bişey benim de 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  12. Karaborsa ürün :) Çok hoş durmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  13. Bu renk bende de var, harika tatlım, çok yakışmış
    Bu arada bende son yazıma beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım geliyorum bloguna sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  14. Bende de 15-20-30 numaraları var 🙈 Çok memnunum renkleri de çok güzel biraz da kuruma yapmasalar 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece yatmadan dudaklarıma nemlendirici sürüyorum :)) Bende kuruluk sorunu olmadı şimdilik :)) sevgilerimle 😍

      Sil
  15. Pastel daylong serisinin tüm renkleri çok başarılı 🤗

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş bir rengi var ve çok da yakışmış, güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  17. en çok tercih ettiğin renklerden sana da çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  18. Merhaba, blogunuzu izleyiciler bölümünden takip ettim. sizde benim bloğumu takip ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad