Post Top Ad

9 Mayıs 2017 Salı

Migros 2017 anneler günü indirim alışverişim

Merhaba değerli arkadaşlarım nasılsınız?  Sizlere; anneler günü indirimi yapmışken tüm mağazalar yapmış olduğum alışverişlerimi göstermek istedim.
Migros anneler günü indirimini seviyorum.  Her yıl tercihim fiyatların daha indirimli olması sebebi ile migrostan yana oluyor.
Bakalım neler almışım :)


Tüm ürünleri net fiyat üzerinden %50 indirimli aldım. Indirim yeni başlamışken tüm ürünlerin fiyatlarını sizler için yazacağım. 
 
Neutrogene Deep clean temizleme jeli 10.45 Tl
Yağsız ve dermotolojik olarak test edilmiş bir yüz yıkama jeli.  Severek kullandığım bir ürün. 
Dıadermıne high tolera yatıştırıcı makyaj temizleme suyu indirimli Fiyatı:4.98 Tl


8x4 deodorant indirimli fiyatı :4.25 Tl
Prıvacy deodorant :4.48 Tl
Dove Deodorant: 6.95

Fa rollon :3,48 Tl
Rexona stick :4.98 Tl
8x4 rolon eşim için aldım Fiyat:3.95 Tl

Neutrogene el kremi ve dudak nemlendirici indirimli 5.45 Tl
Axe parfüm seti: 24.45 Tl
Nivea men krem ise; 5.45 Tl.
Sizinde ihtiyacınız ürün varsa, indirim bitmeden bakın derim.  
Okuduğunuz için teşekkür ederim sevgilerimle 😍 






Mayıs 09, 2017 / Yazar : / 26 Yorumlar

26 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım ben gittiğim de bir şey bulamadım maalesef 😅

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄 😘

    YanıtlaSil
  3. Kim ne derse desin bu anneler günü haftasında indirimin en iyisi Migros'ta...Bende bolca istifade ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende migros'un indirimlerini beğeniyorum.Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sizde güle güle kullanın.Sevgilerimle:))

      Sil
  4. şahane bir alışveriş olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanımcım teşekkür ediyorum. Sevgilerimle:)))

      Sil
  5. migros da süper indirimler yapıyor cidden..niyese hep aklıma gratis vya watsons a gitmek vardı.oyda migros iki adım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende marketlerin yaptığı indirimleri daha iyi buluyorum.Sevgilerimle :)))

      Sil
  6. Güle güle kullan çok uyguna gelmiş fiyatları

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Yeliz hanımcım teşekkür ederim sevgilerimle 😍

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Migros indirimlerini seviyoruz :) Sevgilerimle 😍

      Sil
  9. En iyi indirimi her zaman migros yapıyor bence keike makyaj ürünleri de olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  10. Güzel günlerde kullan canım. Hem hesaplı hem de güzel ürünler olmuş. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍

      Sil
  12. çok güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  13. Böyle günlerde en iyi indirimi marketler yapıyor kozmetik firmalarına inat yüzde 50 gerçek etiket fiyatlarından tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum 😃

      Sil
  14. Migros indirimleri daha uygun oluyor flyatları şişirip indirim yapmıyorlar 😊 Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin gibi düşünüyorum. Çok teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil

Post Top Ad