Post Top Ad

16 Mayıs 2017 Salı

Lr aloe vera acil durum spreyi

Merhaba değerli arkadaşlarım ;
Sizlere bu ara çantamdan ayırmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum.  Özellikle biz anneler; dışarıya çıkacaksak çocuklar için yanımıza mutlaka bir şeyler alırız. Bende seyahatte,gezide ilk yardım malzemelerini de her ihtimale karşı yanımda taşırım.
Lr aloe vera acil durum spreyi ise; içerisinde % 83 aloe vera ve şamdan çiçeği,adaçağı ,papatya ve  propolis içeren on iki adet seçkin ve etkisi kanıtlanmış bitki esansı içerdiğini vaat ediyor. Hassas ciltler için  serinletici ve cilt tabakasını koruyucu bir etkiye sahip olduğunu iddia ediyor. Biz hassasiyet sorunu yaşamadık.


Lr aloe veralı ilk yardım spreyi de birçok şeye iyi geliyor. Tek ürün ile; küçük kanamalar durdurulabiliyor. Çarpma,morarma,kaşıntı gibi birçok alanda kullanılabiliyor.Biz ailecek  acil durum spreyinden çok memnun kaldık.Gerçekten kurtarıcı bir ürün.


Uzun süredir bizim evde herkesin elinin gittiği bir ürün.Böcek ve sinek ısırmalarında; kaşıntıyı azaltmak için kullandık.Küçük kızım elini kesmişti, hemen sıkmıştım.  Kanamayı kısa sürede durdurdu.Cilt üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturuyor. 
Sizlere de, özellikle çocuklarınız var ise; mutlaka acil durumlarda  denemenizi öneririm. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle.

Mayıs 16, 2017 / Yazar : / 22 Yorumlar

22 yorum:

  1. Bana alerji yapmişti :( hassas ciltlere uygun değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz öyle bir sorun yaşamadık spreyde. Fakat kremleri cildimde yanma yapmıştı. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Ben de elimi çok yakarım ona da iyi geliyorsa kesin edinmek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim yanma gibi durumlardada etkili olduğunu vadediyor. Sevgilerimle.

      Sil
  3. Elim yandi gecen gun hemen sıktım hakikaten etki etti💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gçemiş olsun. Değerli yorumun için teşekkürler canım.Sevgilerimle.

      Sil
  4. Yaz aylarında özellikle kurtarıcı bir ürüne benziyor. Benim gibi böcek ısırıklarını sevmeyenler için güzel düşünülmüş. :) Emeğinize sağlık, çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Değerli yorumun için teşekkürler canım.Sevgilerimle:)

      Sil
  5. Bunun deneme boyunu geçenlerde bir LR üyesi vermişti bende koydum bi kenara duruyor hiç kullanmadım şimdi bunları okuyunca ortaya çıkarayım bi deneyeyim bakalım merak ettim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deneyince memnun kaldığım için paylaşmak istedim.Sevgilerimle:))

      Sil
  6. her evde bulunması gereken bir ürün, öğrendiğim iyi oldu, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Daha iyi bir alternatif bulamadım.Memnun kalıncada paylaşmak istedim.Sevgilerimle:)))

      Sil
  7. Kanamayı gerçekten hemen durduruyor. Teşekkürler Banucum bu güzel tavsiye ürünü için. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım:) Ben teşekkür ediyorum okuyup yorumunu paylaştığın için sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  8. Böcek ısiriklari icin olabilir hazir yaz geldi ama benim.oglan alerjik hem.bunyesi hem cildi kararsiz.kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok alerjikse belki sorun olabilir.Çocuklar daha hassas bu konuda. Sevgilerimle 😘

      Sil
  9. Kesinlikle her evde olması gereken birşey,Aloe Vera box set

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  10. Tavsiye için teşekkürler gerçekten kurtarıcı bir ürüne benziyor baya Sakar olan benim için de iyi bir tercih olur😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bende biraz sakarım :)) kurtarıcı bir ürün. Sevgilerimle 😃

      Sil
  11. Bende kullanıyorum. LR'nin diğer ürünleri gibi bu ürünü de iyi. Sadece kokusunu beğenmiyorum, onun haricinde çok iyi bir sprey :)

    YanıtlaSil
  12. Çok merak ettim acaba hafif yanıklarıda rahatlatırmı?

    YanıtlaSil

Post Top Ad