Post Top Ad

18 Mayıs 2017 Perşembe

Jolıe Fresh doğal vücut deodorantı

Merhaba değerli arkadaşlarım nasılsınız?  Sizlere havalar ısınmaya başlamışken, kurtarıcı bir üründen bahsetmek istiyorum.  Dört yıldır vazgeçemediğim bir ürün.Kokuya karşı çok hassasım.  Bu nedenle temizliğe daha fazla dikkat ediyorum.  Sizlere doğal,kokusuz bir koltuk altı deodorantından bahsetmek istiyorum.

Jolıe fresh %100 doğal vücut deodorantı, kimyasal içermiyor. Iz bırakmıyor. Kadınlar ve erkekler için uygun. Antialerjik bir ürün.Mineral tuzlar içeriyor.


Hazır bu kadar doğal bir ürün bulmuşken bende yıllardır kullanıyorum. Ben ürünü bir tanıdığımın önerisi üzerine eczaneden almıştım. ve diğer birçok ürün denememe rağmen, bu ürünü severek kullanmaya devam ediyorum.


Bende alerjik reaksiyona sebep olmadı.  Zaten doğal kristaller ve tuzlardan oluşuyor.  


Fotoğrafta göründüğü gibi bir yapısı var.  Ürünü ben; her duştan sonra temiz koltuk altına, biraz  su ile ıslayıp sürüyorum.  Kokusuz bir ürün. Terlemeyi engellemiyor. Zaten böyle birşeyin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.  Ter ile gelen; kötü kokuyu yok etmeye yardımcı oluyor.
Sizde doğal içerikli ürünleri seviyorsanız benim gibi,  denemenizi öneririm.  Fiyatı diğer ürünlere göre yüksek fakat bir yıl rahat gidiyor.  Okuduğunuz için teşekkür ederim sevgilerimle 😍 

Mayıs 18, 2017 / Yazar : / 16 Yorumlar

16 yorum:

  1. Çok merak ettim hemen notlarıma alıyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  2. Ben kokulu seviyorum ama ilgincmiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  3. bende yazın bu şekilde mineral tuz içeren roll-on kullanıyorum ama bu marka değil..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aradığım deodorantı buldum aslında ama bunu da deneyeceğim merak ettim. Umarım bunu da beğenirim <3

    www.makyajvemoda.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde memnun kalırsınız.Sevgilerimle :)))

      Sil
  5. Merak ettim ürünü :)
    etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz :)) sevgilerimle 😍

      Sil
  6. Alınması gereken bir ürünmüş.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürünmüş deneyeceğim 😇

    YanıtlaSil
  8. Qoxusuz olub tərləməni önləməməsi nə gözəl. Rəngi və görüntüsü də təmizlik hissi oyadır insanda. Paylaşım üçün təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  9. Kokuya karşı ben de çok hassasım ve yeni görüyorum bu ürünü :) Mutlaka bakacağım, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad