Post Top Ad

9 Mayıs 2017 Salı

Gratis anneler günü indirim alışverişim

Merhaba değerli arkadaşlarım ;
Sizlere bugün gratis mağazasından anneler günü indirim alışverişimden aldığım ürünleri göstermek istedim.


Mini bir alışveriş oldu.  Bea Beauty makyaj temizleme suyunu merak ediyordum.


İçerisinde paraben,parfüm içermediğini iddia ediyor. Makyaj temizleme suyunu kullanıp sizler ile yorumlarımı paylaşacağım.
Indirimli Fiyatı :7.90 Tl


Bea Beauty midnigt jasmine  vücut spreyini de merak ettim.Yaseminli kokuları genel olarak beğeniyorum. 
İndirimli fiyatı :5.95
İki ürünü de kullanıp,yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. 
Sevgilerimle :)

Mayıs 09, 2017 / Yazar : / 19 Yorumlar

19 yorum:

  1. Makyaj temizleme suyumu kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum sevgilerimle canım 😘

      Sil
  2. Dün baktım yoktu indirim sonra mesaj geldi ki bugün başlamış Gratis indirimleri...

    YanıtlaSil
  3. fiyatları çok uygun, Gratis'in kendi markalarından sanırım, ben de denemek isterim, güle güle kullanın Banu Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanımcım gratis'in kendi ürünleri. Teşekkür ediyorum.Sevgilerimle :)))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍

      Sil
  5. Güle güle kullan ��������

    YanıtlaSil
  6. Makyaj temizleme suyunu ben de merak ediyorum, mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre kullanıp blogumda yorumlarımı paylaşacağım değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  7. Makyaj temizleme suyu yorumunu gerçekten merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba deneyimleyip yorumlarımı paylaşacağım sevgilerimle 😍

      Sil
  8. Canım, dünyanın en makbul annelerinden Banu kızım. Anneler günün kutlu olsun. Sen kutlanmaya layık bir annesin. Aldıklarını güle güle kullan canım. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam değerli insan, seninde anneler günün kutlu olsun. Yüreği,kendi güzel ablam Ben ve ailemde sana kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz 😃😄😘

      Sil
  9. Güle güle kullan canım. Her iki ürünün fiyatı da çok uygun gerçekten umarım memnun kalırsın. Yorumlarını bekliyoruz. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım en kısa sürede deneyip yorumlarımı paylaşacağım sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil

Post Top Ad