Post Top Ad

18 Mayıs 2017 Perşembe

Duru kızım iyi ki doğdun!!


19 mayıs 2009 sabahıydı... Minik bebeğime,ikinci mucizeme kavuşmama saatler kalmıştı. El kadar minicik kıyafetlerini koklayarak hazırladım. İçimde tarifi imkansız bir heyecan ve sevinç vardı. 
Gözlerimi açtığım da; beyaz pamuk suratın ve pembe burnunla bana bakıyordun annecim.. Senin kokunu içime çektiğimde; ikinci kez anne olmanın mutluluğu paha biçilemezdi.
Ablan, seni büyük heyecanla bekledi annecim. Seni gördüğünde gözlerinin içindeki parıltıyı,sevinci hala unutamıyorum.
Şimdi büyüyorsun. Daha dün gibi bebekliğin.

Doğum günün kutlu olsun mucizem. Annesinin pamuğu,annesinin mis kokulusu,her şeyim.
İyi ki doğdun, iyi ki bizim kızımız oldun. Seni çok seviyorum adı gibi kendi de Duru; saf,temiz,güzel kalpli kızım.
Diliyorum ki ; yüzünden tebessüm hiç eksilmesin.
Seni çok seviyorum beyaz yüzlü pamuğum,pembe burunlu prensesim 💝 
Mayıs 18, 2017 / Yazar : / 41 Yorumlar

41 yorum:

  1. Duru prenses iyi ki doğdun. Güzel ailecğinle nice güzel yıllar geçirmeni diliyorum . Anneciğin duygularını ne de güzel ifade etmiş. Yıllar sonra bu içten yazı güzel bir anı olarak kalacak. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım benim sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  2. Benim kizimin adi da duru nice mutlu yaslara kizima💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım Duru adaşımızada kucak dolusu sevgiler 😘

      Sil
  3. Anne olmak böyle birşey olsa gerek 😍 Doğum günü kutlu olsun miniğimizin 😍🙈🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım sevgilerimle 😍

      Sil
  4. İyiki doğmuş o zaman Duru prenses, ömrü de ismi gibi olsun inşallah.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım cümlemizin inşaallah kucak dolusu sevgilerimle 😍

      Sil
  5. Merhaba arkadaşım.
    Duru, senin gibi bir anneye sahip olduğu için bence çok şanslı, bu yazı onun için güzel bir hatıra olacak ileri de.

    Doğum günün kutlu olsun DURU.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli arkadaşım ; düşüncelerin beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ediyoruz. Saygılarımla arkadaşım ☺😊

      Sil
  6. Ne kadar güzel ve içten bir yazı olmuş :) Ayrıca ne Duru ne güzel bir tarihte doğmuş :)) Sevdikleriyle, huzurlu mutlu nice seneler geçirsin Duru :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  7. tatlı Duru'nun doğum gününü kutluyorum, sevdikleriyle mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanımcım çok teşekkür ediyoruz kucak dolusu sevgiler 😘 😍

      Sil
  8. iyi ki doğdun duru.. sevdiklerinden ayrı kamadığın huzur dolu sağlıklı uzuun bir ömür dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  9. İyi ki doğmuş Duru prenses Rabbim analı babalı nice seneler göstersin inşallah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım sevgilerimle 😍

      Sil
  10. Nice guzel yıllar gecırmenız duası ile 🙏🙈

    YanıtlaSil
  11. Hem de ne kadar anlamlı, güzel bir günde doğmuş, nice nice yıllara, ay kıskandım keşke ben de 19 mayısta doğsaydım.:))))Sevgiler, Duru'yu öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de özel bir günde geldi kızım. Duru kocaman öpüyor ablasını 😘😍Teşekkür ederiz iyi ki tanımışım dediğim değerli insan kucak dolusu sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  12. İyiki doğdun duru sağlıklı huzurlu mutlu nice yaşlaraa ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  13. Doğum günüsü kutlu olsun Duru nun:)). Hep mutlu olması dileği ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım Saygılarımla 😃

      Sil
  14. Ah ne anlamlı bir günde doğmuş bebeğim. Benim rahmetli oğlum da 23.Nisan'da doğmuştu. Güzel rastlamalar bunlar Banu'm.
    Bir gün geç kaldım sanırım kuylamakta. Nice yaş günlerini sağlıkla, huzur ve mutlulukla kutlayın dilerim. Hepinizi kucaklıyorum canlarım .Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam canımsın 😘 19 mayıs'ta kızım doğdu geç kalmadın ablacım. Oğlun cennetten senin gibi melek annesini izliyordur. Ablam iyi ki varsın seviliyorsun Unutma. Bizden kucak dolusu sevgiler 😘

      Sil
  15. Maşallah nice sağlıklı, mutlu yılları olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  16. iyi ki doğmuş Duru :) Çok tatlı bir kızınız var maşallah. İsmi de harika :) Takipteyim, ben de beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ediyoruz kucak dolusu sevgilerimle 😍 😄 blogunuza bende geleceğim :))

      Sil
  17. Allah güzel bir hayat nasıp etsin güzel duruya 😊 sizi birbirinize bağışlasin mutlu yıllar 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok teşekkür ediyoruz kucak dolusu sevgilerimle 😍

      Sil
  18. İyiki doğmuş minik prenses umarım Allah gönlüne göre verir herşeyi ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  19. Rabbim ayırmasın ne güzel yazmışsınız hele o ilk karşılaşma cümleleriniz.Ben kızımı doğumdan 48 saat sonra görebildim 51 gün sonra parmağının ucuna dokunabildim içim titredi okurken Allah bağışlasın nice yaşları olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin evlatlarımızı Rabbim bizlere bağışlasın. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  20. Mutlu, sağlıklı, şanslı ve sevdikleriyle bir yaşam diliyorum.. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil

Post Top Ad