Post Top Ad

13 Mayıs 2017 Cumartesi

Cosmetıca anneler günü indirim alışverişim

Merhaba değerli arkadaşlarım nasılsınız?  Sizlere; cosmetıca mağazasının anneler gününe özel yapmış olduğu indirimden aldıklarımı paylaşmak istedim.Ben alışverişimi Mall Of Antalya mağazasından yaptım. Aldığım ürünlerde açılışa özel ekstra indirimden faydalandım.


Ihtiyaca yönelik bir alışverişim oldu. 


Maybellıne anti-age the eraser göz altı kapatıcısı merak ettiğim bir üründü. Fiyatı indirimli :10.45


Pastel day long 20 numara en sevdiğim renkler arasında olunca aldım.
Fiyatı :17.50


Note rimel ise; indirimli 8.45 Tl
Satış temsilcisinin tavsiyesi ile aldım. Deneyip sizlerle yorumlarımı paylaşacağım. 
Genel alışverişe kasa yanında sensodyne diş macunu 3 TL. 
Benim alışverişim yukarıdaki gibiydi. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim.  
Sevgilerimle. 







Mayıs 13, 2017 / Yazar : / 23 Yorumlar

23 yorum:

  1. hepsi çok güzel Banu hanımcım, özellikle Pastel rujun rengine bayıldım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanımcım pastel ruju bende çok beğendim 😘 sevgilerimle 😍

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım pastel 20 kara borsa iyi bulmuşsun 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik 😘 evet 20 numara zor bulunuyor 😊sevgilerimle

      Sil
  3. Güle güle kullan canım pastelin bu serisi çok güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim 😘 sevgilerimle canım

      Sil
  4. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  5. Bende rimel ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Bu aralar ihyiyacim var.Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip yorumlarımı paylaşacağım değerli yorumun için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  6. güle güle kullanın age rewind çok güzel bir kapatıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  7. cosmetica bilmediğim bir yer..gülegül ekullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım Antalya'da mağazaları mevcut sevgilerimle

      Sil
  8. Aldıqlarınız mübarəkdi:) Xoş günlərdə istifadə edin inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim sevgilerimle 😍

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın,rimel yorumlarinizi bekliyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deneyip yorumlarımı paylaşacağım sevgilerimle 😍

      Sil
  11. Hepsi harika güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  13. Rujun rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad