Post Top Ad

10 Mayıs 2017 Çarşamba

Çocuk eğitiminde nelere dikkat edilmelidir?


Merhaba değerli arkadaşlarım;
Her anne ve babanın iyi çocuklar yetiştirmek en büyük çabasıdır. Dürüst. öz güvenli,saygılı ve merhamet dolu çocuklar yetiştirmek için nelere dikkat edilebilir?ailenin çocuk eğitiminde rolü nedir? gibi düşüncelerimi;  http://www.ilksonhaber.com/cocuk-egitiminde-nelere-dikkat-edilmelidir/.html sitesinde paylaştım.

İki kız evlat sahibi olarak; çocuklar ile geçirilen zamanın önemi,dürüstlük,okuma alışkanlığı gibi konulara yer verdim.


İyi çocuklar yetiştirmek, iyi geleceklere atılan en önemli değerdir.
Saygılarımla.
Mayıs 10, 2017 / Yazar : / 15 Yorumlar

15 yorum:

  1. Hemen bakıyorum, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma hanımcım ben teşekkür ederim sevgilerimle 😍

      Sil
  2. Ben sizi zaten takip ediyormuşum ;)
    Editörlük yaptığınızdan haberim yoktu. En kısa sürede okuyacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, editörlük yapıyorum :))) Değerli yorumun için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  3. Çok faydalı bir yazı olmuş, bu arada meslektaşız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim; değerli meslektaşım ve arkadaşım okuduğun ve yorumlarını paylaştığın içi teşekkür ediyorum.Sevgilerimle:)))

      Sil
  4. Çok önemli konulara değinmişsiniz, emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  6. Hemen okuyacağım. Herkesin iyi çocuk yetiştirmek ile ilgili bilgilenmesi lazım artık. Çocuk sadece doğurup yedirip içirmekle yetiştirilmiyor. Keşke herkes bilinçli olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Kucak dolusu sevgilerimle 😍 😄

      Sil
  7. Yazınızda geçen merhamet dolu ifadesi çok anlamlı. Diğer davranış şekilleri zamanla değiştirilip, düzeltilse bile merhamete sahip olmak henüz küçük yaşlarda iyi bir aile eğitimi ile kazanılıyor. Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle 😍

      Sil
  8. Mutlaka okuyacagim sevgiler 💘

    YanıtlaSil

Post Top Ad