Post Top Ad

13 Nisan 2017 Perşembe

Çocukların gözleri gibi parlak yarınlar için tek çabamız


Bir canlı dünyaya getiriyorsun,İçine düşüyor,canından bir parça olarak büyümeye,her geçen gün senden daha büyük bir parça olmaya devam ediyor. Vakti gelince kucağına alıyor, pamuklara sarıyor,kıyamadan büyütüyorsun. Canından da değerli bir mucize olarak  hayatına giriyor.O mucizenin  adına ''evlat'' deniyor. 

Anne baba olarak çocuklarımıza  ahlak,dürüstlük,erdem gibi önemli değerleri vermeye çalışıyoruz. Anne ve babanın aynası olarak çocuklar kişilik kazanıyor,hayata başlıyor. Geleceğin onlara iyi şeyler getirmesi için dua ediyor, mücadelemizi o yönde veriyoruz. 

Tek çabamız  çocukların gözleri gibi parlak, yüreği gibi sıcak, sarılışları kadar samimi yarınlar...

Sizce de öyle değil mi? Dürüst, ahlaklı,gerçeğin izinde, aydınlığın peşinde, kendini açıkça ifade edebilen, özgüvenli çocuklar yetiştirmek değil mi anne baba olmanın en önemli değeri...

Nisan 13, 2017 / Yazar : / 10 Yorumlar

10 yorum:

  1. Ahhh Banum keşke her anne senin gibi düşünse ve çocuklarını senin gibi yetiştirse
    Prenseslerimi çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Tigrissim canım benim değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum. Bizde seni kocaman öpüyoruz sevgilerimle 😍 😄 😘

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle öyle çok güzel anlatmışsınız tek amacım kızımı ayakları üstünde bir birey olarak yetiştirebilmek. Kaleminize sağlık, çok tesadüfi gördüm bloğunuzu bana da beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Size ve kızınız da kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Blogunuzu ziyarete geleceğim :)

      Sil
  4. Yazınız çok hoşuma gitti bundan sonra takibimdesiniz sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz beni çok mutlu etti. Teşekkür ediyorum bloguma hoşgeldiniz :) Sevgilerimle 😍

      Sil
  5. Great post. Follow me if u want 😍 http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/?m=1

    YanıtlaSil
  6. Sizin gibi anneler var oldukça güzel günler göreceğiz, çok sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgilerimle 😍

      Sil

Post Top Ad