Post Top Ad

9 Ocak 2016 Cumartesi

HİMALAYA HERBALS BİTKİSEL ŞAMPUAN YORUMLARIM

      Merhabalar,

Son dönemde, sıklıkla kullandığım, Himalaya Herbals, markasına ait, bitkisel içerikli şampuan hakkında,biraz yorum yapmak istiyorum.Saç dökülmesine karşı proteinli şampuanını ben kullanıyorum.Kepeğe karşı şampuanını da eşim için almıştım.




Hindistan menşei, bitkisel içerikli içerisinde boya ve paraben olmayan bir ürün.
Himalaya Protenli saç dökülmesine karşı serisinin,  dibini gördüm bile.Etkilerine gelecek olursak; şampuandan sonra saç kremi kullanmama gerek kalmadı.Normalde; bitkisel içerikli şampuanlar kullananlar bilirler, krem kullanmadan saçları taramak zor olur.Saçımda ki; dökülmeyi büyük oranda azalttı.Saçlarımda ki; doğal kokusunu ve parlatmasını da beğendim.Kullanmaya devam edeceğim bir şampuan oldu.
Uygun fiyata, doğal içerikli bir şampuan isteyenlere önerebilirim.
Fiyatı: 9,5 tl


Himalaya kepeğe karşı olanını da, eşim kullanıyor. Saçları çabuk yağlandığı  ve kepeğe müsait olduğu için büyük umutla almıştık. Uzun süre kullanmasına rağmen; etkisini göremediğini belirtti. Kendisi pek memnun kalmadı bu serisinden. Saçlarında ki yağlanmayı azaltmadı.Kepeğe etkili olmadı.


Malesef bir daha alınmayacak bir ürün oldu.

Sizler bu markanın şampuanları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bırakırsanız sevinirim...

SEVGİYLE KALIN...




Ocak 09, 2016 / Yazar : / 20 Yorumlar

20 yorum:

  1. saç uzatmaya filan yardımcı oluyor mu ? sadece ürünler şampuan vs üzerine mi cilt bakım sabunları var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma:) Saç uzatma ile ilgili bir açıklama yok şampuanda Uzun kullanımda dökülmeyi azaltıyor ve saçı yumşaklık etkisi veriyor.Bende etkileri bu şekilde oldu.Yüz yıkama köpüğü gibi ürünleri mevcut.Ben başka bir ürününü kullanmadım.Sevgiler:)

      Sil
  2. hoşbuldumm :) peki almak istersem internet adresi vs var mı sizin aracınızla alıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gratis mağazasından almıştım.

      Sil
    2. tamam teşekkür ederim bilginiz için.

      Sil
  3. Hiç kullanmadım ama anti hairloss olanı deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçım boyalı ve bana iyi geldi.Umarım siz de memnun kalırsınız.Kepek şampuanından memnun kalmadık.Saçtan saça farklılık gösteriyor. Sevgiler...

      Sil
  4. Bu markanin tum urunlerini cok merak ediyorum acikcasi baska bi urununu kullandiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı dışında başka ürününü kullanmadım.Yüz yıkama ürünlerini merak ediyorum bende.Sevgiler:)

      Sil
  5. Halledemediğim bir kepek sorunum var. Tek çözümü medikal şampuanlarda buldum. Başka şampuan kullanamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kepek sorunu için dediğiniz gibi medikal şampuanlar daha iyi geliyor.Ilık su ile yıkamak gerekiyor saçı.sevgiler

      Sil
    2. kepek sorunu için Otacı -ivy tavsiye ederim. Kesinlikle dermatit hastalarına bile iyi geliyor.

      Sil
    3. Öneriniz için teşekkürler :) Sevgiler.

      Sil
  6. Merhaba, güzel yorumlarınız için teşekkürler. Bu markanın yağlı cilt için toniğini kullanmıştım çok memnun kaldım. Yağlı saçlar için oriflame'in misket limonlu şampuanı, kepek için head and shoulder'ın kepeğe karşı etkili şampuanı çok etkili. Erkek arkadaşım da kullanıyor çok memnun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, önerileriniz ve yorumunuz için teşekkür ederim:) oriflame misket limonlu şampuanını duymamıştım. En kısa sürede eşim için temin edip denemek isterim:) öneriniz için tekrar teşekkürler. Sevgiler

      Sil
  7. bu markanın toniğini kullanıp çok memnun kaldım, saçlarım aşırı kuru ama nişanlımınkiler çok yağlı. onun için mutlaka alacağım çünkü ince telli olduğundan dökülmesi de var. denesin bakalım =) çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ederim :)) Evrimcim sevgiler diliyorum.

      Sil
  8. Merhaba ben her ürünü kullanıyorum ve mükemmel bi urun hiç abartmiyorum az bile çok çok güzel ürünleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende beğeniyorum :)) Sevgiler.

      Sil

Post Top Ad